Podpora

Odpovědi na nejčastější dotazy ohledně připojení a další. Pokud zde nenajdete odpověď na svou otázku, neváhejte nás kontaktovat.

Máte problém s připojením mimo pracovní dobu (všední den od 8:00 do 17:00)?

Neváhejte nás kontaktovat, zařizujeme podporu nonstop. V případě nutnosti podpory mimo pracovní dobu nás můžete kontaktovat pomocí SMS na číslo 777 716 709 nebo 775 717 002.

Nefunguje Vám internet nebo WiFi?

  1. Zkontrolujte, zda jsou správně zapojeny všechny kabely!
  2. Odpojte všechna zařízení (hlavní přijímač, případně WiFi nebo switch) z el. zásuvky alespoň na 30 sekund, znovu zapojte a vyčkejte 2 minuty.
  3. Zavolejte nebo mimo prac. dobu napište SMS na některý z uvedených kontaktů, udejte jméno a adresu připojení, náš technik se Vám ozve nazpět.

Kolik stojí zřízení spoje?

Jednorázový poplatek za zřízení spoje a aktivaci připojení činí 2000,- Kč. Při použití vlastního zařízení je zřízení zdarma (možnost použití zařízení a technický stav posoudí a rozhodne náš technik).

Jaký si mám nastavit poštovní server?

SMTP Server: ms.dobruska.cz POP3 Server: ms.dobruska.cz

Jaké si mám nastavit DNS servery?

DNS: 77.48.202.253 náhradní DNS: 77.48.254.254

Jaká jsou účastnická rozhraní naší firmy?

Popis účastnických rozhraní naší firmy naleznete v dokumentech ke stažení dole (vedle kontaktního formuláře).

Jaká je agregace a garantovaná rychlost připojení?

Agregace všech tarifů je 1:6 a min. rychlost stahování 1 Mb/s. V případě dalších dotazů ohledně připojení nás neváhejte kontaktovat na telefonu či přes email.

Jak si změřím rychlost internetu?

Rychlost internetu změříte na www.rychlost.cz nebo www.dsl.cz. Měření rychlosti provádějte připojením přes LAN a bez zatížení sítě.

Kde si stáhnu program TeamViewer pro online technickou pomoc?

Program TeamViewer si stáhněte zde.

Nezobrazuje se Vám zaslaná faktura nebo jiná příloha ve formátu PDF?

Stáhněte si program Adobe Reader zde.