Technická pomoc

Technická pomoc

  • Máte problém s připojením mimo pracovní dobu (všední den od 8:00 do 17:00)?
    Neváhejte nás kontaktovat, zařizujeme podporu nonstop. V případě nutnosti podpory mimo pracovní dobu nás můžete kontaktovat pomocí SMS na číslo 777 716 709 nebo 775 717 002.
  • Jaká jsou účastnická rozhraní naší firmy?
    Popis účastnických rozhraní naší firmy naleznete v tomto odkazu: Popis účastnických rozhraní
  • Zajímá Vás agregace a garantovaná rychlost připojení?
    Agregace všech tarifů je 1:6 a min. rychlost stahování 1 Mb/s.
    V případě dalších dotazů ohledně připojení nás neváhejte kontaktovat na telefonu či přes email.
  • Nefunguje Vám internet nebo WiFi?
    1. Zkontrolujte, zda jsou správně zapojeny všechny kabely!
    2. Odpojte všechna zařízení (hlavní přijímač, případně WiFi nebo switch) z el. zásuvky alespoň na 30 sekund, znovu zapojte a vyčkejte 2 minuty.
    3. Zavolejte nebo mimo prac. dobu napište SMS na některý z uvedených kontaktů, udejte jméno a adresu připojení, náš technik se Vám ozve nazpět.
  • Jak se dostanu na server spotřebovaných dat?
    http://service.dobruska.cz/
    Jméno a heslo jsou na smlouvě.
    Pokud máte problémy s přístupem na server neváhejte nás kontaktovat.
  • Jaké je správné nastavení DNS serverů?
    DNS: 77.48.202.253
    náhradní DNS: 77.48.254.254
  • Kolik stojí zřízení spoje?
    Jednorázový poplatek za zřízení spoje a aktivaci připojení 2000,- KčPři použití vlastního zařízení je zřízení zdarma (možnost použití zařízení a technický stav posoudí a rozhodne náš technik).
  • Jak si změřím rychlost internetu?
    Rychlost internetu změříte na www.rychlost.cz nebo www.dsl.cz.
    Měření rychlosti provádějte připojením přes LAN a bez zatížení sítě.
  • Jaký si mám nastavit poštovní server?
    SMTP Server: ms.dobruska.cz
    POP3 Server: ms.dobruska.cz
  • Jak změním svůj tarif?
    O změnu tarifu stačí zažádat e-mailem nebo telefonicky. Změna tarifu je zcela zdarma.
  • Co mám dělat, když se mi nezobrazí zaslaná faktura nebo dokument s přílohou pdf.?
    Stáhněte si program Adobe Reader zde.
  • Kde stáhnout program TeamViewer pro online technickou pomoc?
    Program TeamViewer si stáhněte zde.
Nebo nás přijďte navštívit osobně. Jsme tu pro Vás každý všední den od 8 do 17 hodin.

Kontakt

Email (připojení): info@actplus.cz
Email (reklamní materiály): folie@actplus.cz

Mobil: +420 777 716 709
Telefon: +420 494 622 142

Jakub Šach (technik): +420 775 717 002
Miroslav Kutmon (technik): +420 775 717 001

 —

Adresa

ACT Plus s.r.o.
Opočenská 531
518 01 Dobruška

IČO: 25293010
DIČ: CZ25293010

smluvní podmínky
popis účastnických rozhraní